Omul care nu stia ca avea cancer

Februarie 17, 2012 at 4:59 pm (Uncategorized)

–>> Atat doar ca m-am simtit cam singur, in rest a fost ok. Poate ca nu stii cat de mult am suferit in aceste doua saptamani, cat de mult m-au durut ranile acestea invizibile. S-au extins pana si in dureri fizice, da, atat de mult m-au durut. Am crezut.. de fapt am sperat ca voi putea fi suficient de puternic sa indur ce nu puteam vindeca, insa am fost foarte aproape sa cedez. Zi de zi ma luptam cu mine insumi, cu gandurile mele, cu dorintele si sperantele, ma luptam pentru a ma salva, ma luptam alteori impotriva mea; noapte de noapte ma asteptau cosmaruri de care nu scapam decat dupa ce ma trezeam dimineata tarziu, dupa ore de somn in neliniste – si totusi acolo era locul unde ma puteam retrage dupa toate grijile zilei, acolo era locul unde lucrurile se intamplau si le puteam intelege, acolo era locul unde puteam sa ma mai conectez la gandurile celorlalti, la lume. Poate niciodata, din cate imi amintesc, nu am mai avut atat de multe cosmaruri intr-un timp atat de scurt. Dar dupa ce ma trezeam, eram mai linistit cu mult decat inainte sa pun capul pe perna si sa incerc sa dorm, zvarcolindu-ma de durere; in timpul zilei imi dadeam seama ca nu prea mai puteam face nimic, decat sa astept. Mintea nu prea mai imi functiona, iar inima.. aproape innebunise. Am incercat sa uit si sa o iau de la capat, dar timpul nu asteapta. Am avut, cred, depresie. Nu o singura data m-am gandit in acest timp la sinucidere.

Si, totusi, timpul e singurul pe care-l am pentru a ma vindeca, si, totusi, timpul e singurul care-mi lipseste si care nu ma asteapta. Nu vreau sa ma astepte. „[..] asa ca, ajuta-ma, Doamne..”, vorba lui Dickens.  <<–

Lasă un răspuns

